Re: [FORENING] Hvordan skriver man "Du giver dårlige råd" på en pæ n måde?

Anders Ossowicki skrev:
Steen Jensen wrote:
Derudover mener jeg, at jeg stadig ikke har forstået hvad du ønsker
bestyrelsen skal gøre. Hvad er det egentlig du foreslår?
Jeg forstår stadig ikke hvad det er du vil have bestyrelsen til at gøre
med en "bestyrelsesbeslutning"?
Ja, lige præcis tvivlen om, hvordan man pænt forklarer - har du nogen
mening om det?
Jeg forstår stadig ikke hvad det er du vil have bestyrelsen til at gøre med
en "bestyrelsesbeslutning"?

Så jeg opgiver at forklare det.

Derudover, så har jeg allerede givet udtryk for min personlige holdning til
Sunes spørgsmål i den her tråd.

-- Med venlig hilsen Steen Jensen * Registered Linux user #172489 on http://counter.li.org.*

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-09-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]