Re: [FORENING] Kulturnatten2007

I sslug.forening, skrev Jan Hertel:
>  Tak til alle der gjorde Kulturnatten2007 til et godt arrangement i
>  København (på NBI). Vi prøver at samle lidt op på arrangementet på
>  onsdag (på CBS). Hvis du ikke kommer er du velkommen til (også) at
>  bidrage her. Jeg har lagt følgende på wikien :

Jeg giver dig helt ret.. Der er forsvundet i størrelsesordnen 125-150
CD'er i løbet af aftenen. En del gik med 2 og en del kom et par stykker,
hvor kun en af dem var interesseret. Umiddelbart er mit gæt at der var
mellem 150 og 200 forbi. Dette er noget under sidste år.. og skyldes med
99% sikkerhed at frimurerlogen ikke havde noget arrangement. Der var
meget "tommere" på blegdamsvej end sidste år.

Omvendt, så dem der kom, virkede somom de specifikt var gået efter
arrangementet og var mere fokuserede.

Vi har derfor ca. 800 brændbare CD'er tilbage. Nogle der har gode
forslag til events hvor vi kan "brænde" dem af?

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]