Re: [FORENING] møde p å CBS d 26 nov

On Fri, Nov 16, 2007 at 10:03:31PM +0100, Michael Rasmussen wrote:

> Hvad med et foredrag om OpenOffice som alternativ til MS Office, og
> betydningen af et åbent dokumentformat/åbne standarder? Første del
> kunne i jo spørge Leif Lodahl om, mens en kandidat til sidste del kunne
> være Ole Tange.

Olaf dækker det med open office, men måske kunne vi bruge Leif næste
gang vi laver noget lignende. Åbne standarder, som jo ellers er DKUUGs
kæphest, tror jeg ikke er særligt relevant for dette møde, som går ud på
at vise handelshøjskolestuderende at Linux er et brugeligt alternativ
til Windows og Mac.

Hilsen
keld