Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] Linux-kursus 5 aftener, startende 22 nov

Keld Jørn Simonsen skrev:

On Tue, Nov 20, 2007 at 04:25:31PM +0000, Michael N. Steen wrote:
Keld Jørn Simonsen skrev:

Jeg kunne godt føle mig lidt fristet, men kunne godt lide at vide hvilket niveau, der påtænkes. Er der noget at komme efter for en, som jeg, der har installeret Linux nogle gange og brugt det dagligt i et par år?
Bliver der noget, ud over det direkte nævnte, f.eks. scripting, brug af cron og anacron ell. lign.?

Hmm, bruger du Linux i kommandolinjen? Hvis du gør det, så tror jeg ikke det er så interessant for dig, de
første fem gange. Måske vores fortsætterkurser.

Jeg bruger mest GUI, men har brugt kommandolinjen nok til at vide, at den er mest praktisk i nogle sammenhænge. Dog må jeg støtte mig kraftigt til man pages for at vide, hvad jeg gør, og jeg kunne godt bruge noget mere viden om scripting.

Mvh
Michael