Opstiller

Jeg opstiller (som suppleant) til SSLUG's kommende bestyrelsesvalg
2007. Grunden er først og fremmest, at jeg gerne vil medvirke til at
videreføre og udbygge foreningens formål og virke. Jeg regner især med
at være aktiv i CBS-arrangementerne om onsdagen og i de enkelte
arrangementer, hvor SSLUG deltager som for eksempel LinuxForum,
SoftwareFreedomDay, Kulturnatten, Linuxdag, osv. Foreningens
transnationale aspekter vil jeg også gerne medvirke til at styrke. Jeg
ønsker at støtte lokale initiativer og aktiviteter.

Jeg er i øvrigt af den mening at bestyrelsen i høj grad bør
sammensættes af IT-faglige folk (jeg er er selv en glad IT-bruger), og
ser derfor først og fremmest mig selv i rollen som suppleant (om nogen
overhovedet).

--
/Jan