Opstilling

Hermed min opstilling til bestyrelsen.

For dem der ikke kender mig så har jeg de sidste 5 års tid været en
meget aktiv open source developer og de sidste 1.5-2 år har jeg også
været aktiv i SSLUG. Jeg har primært været aktiv i forbindelse med
onsdagsmøderne i København hvor jeg ud over ofte at stå for åbning og
lukning også har holdt en større række foredrag.

Det er mit håb at jeg kan være med til at få endnu flere foredrag
stablet på benene i fremtiden og forhåbentligt også nogle lidt større
foredrag til emner der kræver lidt mere dybde end det er muligt at nå
på hyggemøderne.

Der ud over vil jeg selvfølgelig forsøge at deltage i andre
arrangementer som Open Source Days, Kulturnat med mere for at udbrede
det gode budskab om SSLUG og open source software.

Med venlig hilsen,
Bryan Østergaard