Re: [FORENING] Jeg opstiller: SSLUG kan gøre det bedre

On 2007-11-27, Phillip - sslug@sslug <sslug@sslug> wrote:
> Hej SSLUGgere
>
> Stemmer du på Phillip som 1.prioritet trækker du SSLUG i retning imod
> nedenstående:

> Bestyrelsen har svært ved at blive enige om, og sylter derfor:

Hvordan vil et genvalg af dig hjælpe med at få bestyrelsen til at blive
enig?

Hvordan udmønter det sig at bestyrelsen har svært ved at blive enige?

Er du en del af problemet eller er du en del af løsningen ?

Hvis dit bidrag til og fremgangsmåde i denne tråd[1] også beskriver
hvordan du er at arbejde med i bestyrelsen, så tænker jeg i hvert fald mit.

[1] http://sslug.dk/emailarkiv/novice/2007_08/msg00079.html

/Sune