Re: [FORENING] Jeg opstiller: SSLUG kan gøre det bedre

> Hvordan vil et genvalg af dig hjælpe med at få bestyrelsen til at blive
> enig?
Det vil betyde at bestyrelsen ikke glemmer at tage emner op - og dermed
gøre noget ved problemerne. Hvis man diskuterer emnerne bliver man lettere
enige.

> Hvordan udmønter det sig at bestyrelsen har svært ved at blive enige?
At der ikke bliver taget endelig stilling til følsomme emner og at nogle
går ud af bestyrelsen grundet manglende muligheder for at gennemføre
projekter. Vi er tidligere blevet enige om at snakke om tingene - face to
face. Og det vil jeg gerne holde bestyrelsen fast på, at vi gør for at
undgå unødige misforståelser.

> Er du en del af problemet eller er du en del af løsningen ?
Alle er med i problemerne. Vi har alle arbejdet for lidt med
bestyrelsesarbejdet for nyeligt, men jeg tror vi alle har en god vilje til
at komme videre

> Hvis dit bidrag til og fremgangsmåde i denne tråd[1]
> også beskriver hvordan du er at arbejde med i bestyrelsen,
> så tænker jeg i hvert fald mit.
"Den der siger, der er et problem anses ofte som selve problemet" - skyd
ikke budbringeren. Vi skal såmænd nok finde ud af det - blot ingen
over-dramatiserer (skaber flame-war).

hilsen

Phillip