Re: [FORENING] Jeg opstiller: SSLUG kan gøre det bedre

> Hey hov. Hvornår er nogen gået ud af bestyrelsen med den begrundelse?
Der har som nævnt været problemer, og de berørte må selv tale ud om
fortiden hvis de ønsker det. Jeg prøver blot at undgå tilsvarende
fremover.

> Hvad vil du så helt konkret gøre?

At vi får talt tingene igennem - som nævnt.
At vi kommer til at give hinanden konkrete arbejdsområder, som vi er
ansvarlige for.
At vi har tillid til hinandens arrangementer indtil det modsatte er bevist
og således får mere aktivitet i gang.

> Stemmer din fremgangsmåde i nævnte tråd overens med hvordan du arbejder
> i bestyrelsen?
Det må du spørge de andre i bestyrelsen om.

hilsen

Phillip