Re: [FORENING] Jeg opstiller: SSLUG kan gøre det bedre

I sslug.forening, skrev Phillip - sslug@sslug:

>  Der har som nævnt været problemer, og de berørte må selv tale ud om
>  fortiden hvis de ønsker det. Jeg prøver blot at undgå tilsvarende
>  fremover.

Jeg kan ikke lige komme på at der er nogle der har forladt bestyrelsen
(pga. problemer) i de 3 år jeg har været i bestyrelsen. Kan du opfriske
min hukommelse?

>  At vi har tillid til hinandens arrangementer indtil det modsatte er bevist
>  og således får mere aktivitet i gang.

Det har vi da altid haft. Men der er elementer hvor tilliden er mindre
end hos andre.. sådan vil det altid være.

Jesper