Re: [FORENING] kandidatliste

Jan Hertel skrev:
> Sune Vuorela skrev:

<--- klip --->

> Jeg synes det giver mening og lyder ok, men vil godt lige høre, hvor
> mange stemmer man har?

/man har brugt ved tidligere valg?

Man skal måske også lige have følgende fra vedtægterne i baghovedet
(samt det øvrige relevante):

"5.9 Konstituerande av styrelsen

Styrelseledamöter fördelar själv nedanstående poster mellan sig vid
första sammanträdet i mandatperioden.

    * Ordförande.
    * Vice ordförande.
    * Sekreterare.
    * Kassör.

Styrelseledamöterna skall även fastställa ersättningsordning mellan
eventuella suppleanter. Samt därefter bestämma sin
förrättningsordning."

Det betyder vel, at det alene er medlemmerne den nyvalgte bestyrelse,
der bestemmer suppleanternes rækkefølge (og det kan jo så være som
Sune foreslår)?

--
/Jan