Fejl i kandidatliste

Hej Frank

> En kandidatliste kan findes under
> http://www.sslug.dk/moede/medlems/2007-12-04/
>
> Håber jeg fik alle med og ikke flere ombyttede billeder....
Ikke flere ombyttede billeder, men der er fortsat 2 fejl:
1. Du henviser til:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2007_11/msg00026.html på
præsentationslisten (
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2007-12-04/kandidater ), hvilket ikke er
min præsentation. Se min præsentation herunder (som indsendt).
2. Min Email, som jeg skriver nederst:
Phillip Bøgh (sslug@sslug)

Min præsentation er fortsat:

                         SSLUG kan gøre det bedre
Trods gode postlister, mener jeg ikke SSLUG gør det godt nok. Det er et
problem at Microsoft DK officielt kan udtale: "Bare alle lande var som
Danmark" og at et fåtal af regionens Linux-brugere organiserer sig og
synes det er sjovt at være aktive i SSLUG.
Bestyrelsen har svært ved at blive enige om, og sylter derfor:
-> at presse DR til at understøtte samme funktionalitet og brugervenlighed
som MSbrugerne tilbydes.
-> at præmiere de mest Linux-venlige firmaer samtidig med at vi fastholder
vores integritet
-> at tilgodese BÅDE tekniske og brugerorienterede emner: Vi mangler at
følge op på mange tilbud om foredrag - både om teknik men også om brug af
audio-video og grafiske programmer. Vi skal turde bakke op om sjove-skæve
projekter, der også virker inspirerende for kvinder og GUI &
gimmick-nørder såsom webcam-gaim og installationsparties på USB-sticks.
Ergo mener jeg SSLUG skal tænke større, have højere til loftet og turde
prioritere forskelligartede udfarende aktiviteter.
Phillip Bøgh (sslug@sslug)

eller hvis du vil henvise:

http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2007_11/msg00024.html

hilsen