Re: [FORENING] kandidatliste

Frank Damgaard wrote:

> Nej.
> Der er det antal prioriterede stemmer som der skal vælges
> til bestyrelsen.
> http://www.sslug.dk/forening/stadgar/stadgar.shtml#ss7.3
>
> Dvs. max 6.

og max er vigtig at lægge mærke til. Man *skal* ikke stemme på 6
personer. Har man kun lyst til at stemme på 4, nøjes man med det.

Jeg er helt klar over at det i ekstremerne kan gå hen og give et ret
lavt stemmetal, men på den anden side er der altså ingen grund til at
stemme på folk hvis "program" man ikke bryder sig om.

/k