Re: [FORENING] Jeg opstiller: SSLUG kan gøre det bedre

Sune Vuorela wrote:

> Jeg er i hvert fald ikke utilfreds med at dette punkt er blevet syltet.
> I bedste fald synes jeg det er ligegyldigt.

ahhh...  endelig noget koget kokret i en tråd der indtil videre kun har
bestået af mystiske udfald Philip.

Jeg er stadig ikke klar over hvad det er Philip hentyder til, nu kom der
pludselig kød nok på, til at man kan diskutere det.

Sune: Hvad er det helt præcist du mener, når du siger du ikke er utilfreds?
Må SSLUG slet ikke have forbindelser med firmaer eller hvordan skal det
tolkes?

/kristian