Re: [FORENING] noter fra linuxdag evalueringsmøde 2007-11-28

Keld Jørn Simonsen wrote:
> Kelds noter fra møde cbs 071128

Jeg sad lige og ledte efter den oprindelige tråd for at bede om et
referat/evaluering, da denne post tikkede ind :-)

> 300 cd udleveret

Ikke dårligt.

> dog problemer med foredrag - der skal annonceres:

Dvs. problemer med for få tilhørere? Eller andet?

> vi laver foredragsrække med dkuug og sslug, hvis de vil.

Om? Målrettet CBSere?

> næste gang en mandag sidst i marts på cbs.

Hvordan var CBSerne? Virkede de modtagelige og åbne for det glade budskab?

> ITU måske i januar.

God ide. Tror ligeledes at kræfterne er bedre brugt på DTU, DIKU og diverse
naturvidenskabelige institutter.

> vi vil ikke snakke om openoffice på windows,
> Det må ooo-folkene selv klare, hvis de vil.
> DKUUG kunne lave en frit programmel dag også med
> firefox thunderbird, gimp mm. også Linux og freebsd.

Delvis enig. Men det er lettere senere at tage springet til et frit OS, hvis
man starter med at bruge nævnte apps på MS Windows.

Evalueringen nævner desværre ikke noget om planlægningen og kommunikationen.
Personligt vil jeg foretrække hvis man fremover inddrager bestyrelsen og
resten af foreningen (SSLUG) i sine ideer og planer i meget større grad og
på et meget tidligere tidspunkt. I så fald vil bestyrelsen nok også kunne
være mere behjælpelig.