Re: [FORENING] noter fra li nuxdag evalueringsmøde 2007-11-28

On Thu, Nov 29, 2007 at 05:27:36PM +0100, Martin Schlander wrote:

> Dvs. problemer med for få tilhørere? Eller andet?

Ja, der var meget få CBs-tilhørere. Så få at en del af talerne ikke gad
holde deres foredrag.

> Om? Målrettet CBSere?

Idéen er at tage de foredrag, som ikke blev holdt, og gøre dem til
selvstændige foredrag for en aften. De er jo lavet. Og så gøre det som
kombinerede DKUUG/SSLUG/KLID arrangementer - hvis de involverede
organisationer vil.

Ikke specielt målrettet CBS - men som alm DKUUG/SSLUG/KLID-møder,
som CBS-erne også kan være med til.

> Hvordan var CBSerne? Virkede de modtagelige og åbne for det glade budskab?

CBS-erne var meget positive og modtagelige.

> Evalueringen nævner desværre ikke noget om planlægningen og kommunikationen.
> Personligt vil jeg foretrække hvis man fremover inddrager bestyrelsen og
> resten af foreningen (SSLUG) i sine ideer og planer i meget større grad og
> på et meget tidligere tidspunkt. I så fald vil bestyrelsen nok også kunne
> være mere behjælpelig.

Vi skal også regne med at vi er 3 organisationer med, det kan altså ikke
styres af SSLUG alene. DKUUG spillede en stor rolle. Jeg ved ikke
hvordan SSLUGs bestyrelse vil håndtere dette samarbejde.

Hilsen
keld (med DKUUG-hat på)