Re: [FORENING] Billedarkiv

I sslug.forening, skrev Hans Schou:

>  Jeg frabad mig www_admin for længe grundet spam jeg ikke kunne afvise
>  (reject med SMTP kode 500), så skriver gerne privat hvis der er mere.

Ikke at det som sådan ændrer noget, men idag har vi en postfix foran,
der benytter greylisting og alt mail der slipper igennem greylisting,
ryger gennem amavisd (med Spamassassin og clamav) inden det går videre
til Qmail+Ezmlm.

Så spammængderne er reduceret i størrelseordnen til promille af hvad jeg
fik før vi gjorde det.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]