Re: [FORENING] Ny www.sslug.dk

I sslug.forening, skrev Keld Jørn Simonsen:

>  Ja, det kan jeg tilslutte mig!
>
>  Kan I sige noget om bestykning af den nye maskine, og også hvem der er
>  den glade sponsor?

Det er lang tid siden, det er en stadndard intel-arkitektur. Den nye
www.sslug.dk er en amd64 maskine.

Den nye www.sslug.dk er sponsoreret af Foreningen Fri Software og
består af dette:
SHG BusinessLine 3032 -
Pentium D 945 (3.4GHz - Dual Core)
1024MB Dual Channel DDR2-667
3 * 300GB SATAII HD
Onboard Intel GMA950 VGA

>  Og hvad med tyge? Den er vist da også ograderet. Jeg troede den gamle
>  var en ikke-Intel arkitektur maskine. Men måske er det noget for lang
>  tid siden.

Tyge er opgraderet til Debian Etch, ingen ændring i
hardwarebestykningen, Filsystemerne er "reinitialiseret" på et Raid1 med
3 diske og ext3 i stedet for LVM+raid5+reiserfs.

Foreningen er nu ReiserFS-fri.

Jesper

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]