Re: [FORENING] Re: [ANNOU NCE] Møde om Skolelinux/Edubuntu tors d. 7. feb kl 19

On Wed, Jan 30, 2008 at 10:32:49PM +0000, Sune Vuorela wrote:

> EPARSE.
>
> edubuntu er noget gnome && ubuntu-baseret.
> skolelinux - omtrent også kendt som debian-edu - er kde &&
> debian-baseret.
>
> At sige at Edubuntu er kendt som Skolelinux er decideret forkert.

Ja, det er min fejl. Jeg retter hvor jeg sender noget nyt ud.
Hvis I vil kan jeg godt sende en rettelse ud på sslug-announce, men
jeg synes dog det er lige lovligt meget at gøre ud af det.

Hilsen
keld

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]