Re: [FORENING] Ny www.sslug.dk

On Tue, Jan 01, 2008 at 12:52:49PM +0100, Kristian Vilmann wrote:

> Set fra sidelinien er der kun en ting at sige:  Godt Kæmpet!

Ja, det kan jeg tilslutte mig!

Kan I sige noget om bestykning af den nye maskine, og også hvem der er
den glade sponsor?

Og hvad med tyge? Den er vist da også ograderet. Jeg troede den gamle
var en ikke-Intel arkitektur maskine. Men måske er det noget for lang
tid siden.

Hilsen og godt nytår
keld

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]