Re: [FORENING] Svare i news foroven eller forneden?

Jeg synes man bør forlade de forældede regler. Dvs, hvis man svarer på
forskellige punkter i et brev, ja så bør den nye tekst stå i forbindelse
med det der svares på. Hvis det er en generel kommentar, som ikke har
forbindelse til specifikke dele af den gamle tekst, så er det ofte
en fordel at topposte. Læserne kan nemlig identificere hurtigt hvad der
er nyt, og den gamle tekst kan ses som et bilag til den nye tekst.

Hilsen
keld