Re: [FORENING] Svare i news foroven eller forneden?

On Thu, 24 Apr 2008 11:07:13 +0000
Peter Makholm <sslug@sslug> wrote:

> Heri er jeg uenig. Hvis ens kommentar fremstår sammenhængende uden
> konteksten fra det tidligere indlæg er der ingen grund til at medsende
> hele den tidligere diskussion. Den gamle tekst vil altid kunne findes
> i arkivet.

Jeg er enig med Peter.

Herudover mangler også en tredje vigtig regel: Man skal fjerne alt
tekst fra forrige indlæg, der ikke har direkte relevans for ens eget
bidrag. Jeg har ofte set alen lange indlæg, hvor eneste nye bidrag var
en eller to linjer, der var svar på et en-linjers spørgsmål.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen