Re: [FORENING] administration af .dk

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> Om ikke andet vil man se prisen hvis man selv hoster domænet
> og blot skal have et eksta mellemled ....

Nej, det interessante er den totale pris man skal betale for at få
opfyldt sine behov. Det gælder uanset om man kommer til at købe for
mange services eller om man kan skrædersy aftalen til at bestå netop
af de services man har behov for.

Hvis mit behov netop er registrator-servicen og jeg kan købe den hos
to leverandøre, så er det netop totalprisen for den mindste service
der indeholder registrator-servicen jeg er interesseret i, ikke
delresultatet for hvad registratorservice hyptetisk set ville koste
isoleret.

Det nytter ikke at fokusere på delelementer hvis de alligevel ikke kan
adskilles. Hvis pakkeløsningen er biligere end delelementerne hver for
sig er det heller ikke interessant hvilke elementer der er rabt
på.

Ved at tvinge en udspecificering igennem kunne man lidt frygte regner
der minder om elregningen. En masse uigennemskuelige tal og et
følgebrev der beklager at de i gennemskuelighedens navn er tvunget til
at skrive så meget. Jeg er kun interesseret i kWh-prisen og er komplet
ligeglad med hvilke divisioner af DONG pengene går til.

> Det må jeg håbe, ellers får sslug da et problem .

Jeg beklager at jeg på den måde var med til at sprede
FUD. Selvfølgelig er der et marked for den service sslug har behov
for.

//Makholm