Re: [FORENING] administration af .dk

Kristian Vilmann skrev:
Det der undrer mig mest er egentlig at ikke kender nogen, absolut ingen, der ikke på et eller andet tidspunkt har mugget noget så grundigt over dk-hostmaster. Men når nogen så kommer og vil gøre noget andet, så er dk-hostmaster ligepludselig mægtig gode.
Det er da noget bagvendt.

Jeg har ikke taget stilling til Afilias/dotDK kontra DIFO/DK-Hostmaster (endnu), men jeg har aldrig haft nogen problemer med DK-Hostmaster. De domænerelaterede problemer jeg har været indblandet i, har været pga. personfnidder langt udenfor DK-Hostmasters rækkevidde.

--
Venlig hilsen,
Frederik "Freso" S. Olesen <http://freso.dk/>