Re: [FORENING] administration af .dk

On 12/08/2008, at 21.09, Kristian Vilmann wrote:

Steen Jensen wrote:
Hvis jeg nu har betalt til en registrator og vælger at flytte til et webhotel, så skal der da vist foretages nogle administrative rutiner, nøjagtig som hvis jeg flytter min telefon fra en udbyder til en anden!

Men det skal der også i dag.

//Makholm

Forskellen er jo, at med den nuværende procedure, er det mig selv, der styrer hele proceduren med flytning af domæne. Og det kan ofte flyttes effektivt indenfor en times tid. Højst 24 timer inden alt er på plads.

Nu er der faktisk en hel del domæner rundt om i verden der i dag benytter shared registry, og dem kan man såmænd også flytte til og fra.

Ja, nogle gange. Jeg har hørt og læst omkring problemer med at flytte domainer.
Blandt andet .org domainer, som vidst nok er administreret af afilias.

JonB