Re: [FORENING] administration af .dk

Peter Makholm skrev:

> Lyder korrekt

> Men det skal der også i dag.

Nej og Ja.

Det er hurtigt at skifte DNS eller webhotel, kender flere der haft behov
for det da webhotellet ikke kunne levere et tilfredstillende produkt.
Der kan så evt. blive en efterfølgende regning med det gamle webhotel
(eller forudbetalt beløb der ryger), men man er da hurtigt kørende
med sin hjemmeside igen på et sted hvor det fungerer.

dotDK har dog nu fået noget med i deres FAQ som tyder på at man skal kunne
skifte registar relativt nemt og uaghængig af den gamle registrar.
(men den ny registrar skal jo sikkert have noget for ulejligheden,
 hvad dotDK skal have fremgår heller ikke)

Men man kan jo håbe på at der kommer noget i stil med gratisdns på registrar
området....