Re: [FORENING] administration af .dk

tirsdag 12 August 2008 skrev Peter Makholm:

> Ved at tvinge en udspecificering igennem kunne man lidt frygte regner
> der minder om elregningen. En masse uigennemskuelige tal og et
> følgebrev der beklager at de i gennemskuelighedens navn er tvunget til
> at skrive så meget. Jeg er kun interesseret i kWh-prisen og er komplet
> ligeglad med hvilke divisioner af DONG pengene går til.

Hvis du havde læst regningen, ville du finde ud af at der ikke er en "kWh"
pris :-)

Du kan dividere din totale regning med de kWh du har brugt - men resultatet
ville nok blive anderledes end for din nabo.

Mvh

Mads

Unix is user-friendly; it's just a little particular about which users it is
friendly to.