Re: [FORENING] skal wikien lukkes ?

Martin Schlander skrev:

> Så længe vi har vigtigt indhold der (især lokalgruppernes "hjemmesider"),
> mener jeg ikke det kan komme på tale.

Enig, det mener jeg heller ikke. Jeg plejer at opdatere linkene til
(uofficielle) vejledninger til Ubuntu. Det har jeg så ikke fået gjort
denne gang (8.04 endnu).

Jeg så gerne at noget lignende skete for nogle af de øvrige
almindelige distributioner (hvis der er nogle vejledninger).

<-klip->

--
/Jan