Re: [FORENING] X-postings eller hvad det nu hedder

Frank Damgaard wrote:

> jeg er ikke sikkert på det en dobbelt-posting, hvis det er
> samme message-id. Neewsfeed og newsreadere vil/bør normalt
> behandle det som samme indlæg, så man kun behøver at markere
> det læst en gang (og hente det en gang).
> Jeg har dog ikke testet dette med de moderne "grafiske uhyrer"
> af newsreadere, måske de ikke kan det på den måde ....

De har helt samme id. Problemet er jo, at de opfører sig som en mail
med to modtagere. De går to steder hen. Men et forum, en
nyhedsgruppe, skulle ikke have brug for dette, den er jo netop
karakteriseret ved at være den ene gruppe, der har de interesserede
som abonnenter

--
Niels Muller Larsen
Programmer, Teacher, MSc

Mob: +45 2040 5740
Web: http://x15.dk or http://deformation.org
Public key: 0xD4DB4A5E
(http://keyserver.veridis.com:11371/search?q=0xD4DB4A5E)

petribar:
	Any sun-bleached prehistoric candy that has been sitting in
	the window of a vending machine too long.
		-- Rich Hall, "Sniglets"