Re: [FORENING] X-postings eller hvad det nu hedder

On Sun, Sep 14, 2008 at 19:22:40 +0200, Niels Muller Larsen wrote:

> De har helt samme id. Problemet er jo, at de opfører sig som en mail
> med to modtagere. De går to steder hen. Men et forum, en

der kommer ingen announce mail på sslug-forening postlisten.

Med slrn (tekstbseret newsreader) så er det nok at jeg læser en
announce et sted f.eks. sslug-announce , og jeg ser den ikke i den
i sslug-forening. (dem markeret læst vises ikke som default)
Det er nemlig også samme "message/fil" (fysisk).

Men det skulle ikke undre mig at visse newsreadere ikke er
så gode til dette meget gamle "trick".

--
mvh Frank Damgaard  |