Re: [FORENING] DR1 Pengemagasinet om Linux og Windows

Peter Toft wrote:
> I bør nok se DR1 21.25, hvor der bl.a. er filmet fra SSLUG hyggemøde og
> Open Source Days. Om det er med i det endelige indlæg ved jeg ikke.
> Nogen af os har endda åbnet munden foran en mikrofon :)

Og mon ikke vi finder ud af noget med at se det via nettet i fællesskab til
workshoppen i aften. Måske med projektor.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]