Re: [FORENING] DR1 Pengemagasinet om Linux og Windows

On Wed, Oct 29, 2008 at 23:18:54 +0100, Hans Schou wrote:

> Var der noget ved det?
> http://www.dr.dk/DR1/penge/2008/10/29103712.htm

Tjah, de havde en krydsliste over ting som den skulle.
Bla. windows spil virkede ikke,
men også nettv fra DR ;-)

Forhåbentlig så de ansvarlige hos DR også udsendelsen
for det er pinligt.
og andre landes nettv fungerer ellers (f.eks. svt.se og zdf.de )
så det er snart på tide at DR tager sig sammen.

Det er hver gang, man får lige DR nettv til at virke og så laver
nogle hos DR det om, så det igen ikke virker.
Man skulle næsten tro de gør det med vilje.

PS.
pt. er det de lagrede udsendelser der driller mest, det kan
dog afspilles med mplayer, men VLC 0.8.x og 0.9.x kan ikke længere.
mystisk nok virker det i FF3 + VLC 0.9.4 i windows....

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-11-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]