Opstilling

Hej,

Jeg stiller for første gang op til SSLUGs bestyrelse.

Mit navn er Alexander, jeg er 19 år gammel, og går til dagligt i 3.G på
HTX på Frederiksberg. Jeg er med til at arrangere SSLUGs onsdagsmøder,
hvor en del sikkert kender mig fra.

Udover det er jeg også Planet-master sammen med Martin og Sune på
planet.opensource.dk :)

Jeg har selv holdt et par foredrag og prøver hele tiden at få andre til
at holde foredrag for SSLUG (bl.a. erlang foredraget i aften).

Hvis i vil læse mere om mig kan i kigge på http://dev.exherbo.org/~ahf/

Overall mener jeg at SSLUG fungerer rigtig godt, og vi laver en masse
spændende ting og har ofte en masse gode foredrag, hvilket er en ting
jeg håber vi vil blive ved med.

Nogle af de ting jeg gerne så blive ændret er:

 o #SSLUG (IRC-kanal) bliver flyttet til et mere FOSS-venligt netværk
 som f.eks. Freenode eller OFTC.

 o Prøve at få flere tekniske foredrag.
 o Få gang i nogle af de mere passive medlemmer.

Hvis i har nogle spørgsmål så er i velkomne til at spørge her eller
fange mig på IRC hvor mit nickname er ahf.

Mvh.
Alex

--
Alexander Færøy