Re: [FORENING] skal wikien lukkes ?

2009/1/24 Frank Damgaard <sslug@sslug>:

> Er problemet egentlig at alle og enhver kan automatisk oprette sig som bruger?
> og derfor kan "spamme"?
> i givet fald kunne en slags moderator funktion måske hjælpe ved oprettelse af brugere,
> det vil i givet fald betyde at det går noget langsommere med at blive oprettet
> men det kan måske mindske problemet?

Problemet er ikke at det er nemt at oprette sig som bruger som jeg ser
det. Det er en ting jeg meget gerne ser vi beholder, da der alt andet
lige er større chance for at folk hjælper med at opdatere wiki-siderne
jo kortere vejen er til det.

Det vi skal forsøge at undgå er blot at der bliver tilføjet spam til
wikien - helst uden at genere vores legitime brugere i processen.