Re: [FORENING] linuxdag arrangementer

Keld Jørn Simonsen wrote:
> 25 marts på ITU: linux i det offentlige og det private erhvervsliv
> april på CBS, udstilling rettet mod CBS studerende

Er det tænkt som to forskellige elementer eller en og samme? Jeg er lidt i
tvivl om hvor meget de studerende interesserer sig for IT i det offentlige
og erhvervslivet hvis det er sådan det skal forstås.

Er der tænkt på at tage kontakt til OSL og evt. Novell i den anledning, de
må jo formodes at have god viden om hvilke produkter der findes og hvad det
er for nogle krav og behov det offentlige og erhvervslivet har.

Muligvis vil SUSE Linux Enterprise Desktop/Server 11 være udgivet på det
tidspunkt, hvilket kunne tænkes at øge Novells interesse i at deltage.

Linuxpusher, Liga eller Linuxshoppen o.l.kunne måske også tænkes at være
egnede samarbejdspartnere ifht. at promovere kommercielt supportet Linux.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]