Re: [FORENING] video af foredrag

Hej Sune!

Jeg har jo ikke stipuleret noget som helst om "invariant sections" og
andre specielle ting i GFDL i mine licensvilkår, og det vil sige der
ikke er de problemer som du omtaler, for de videoer jeg har lavet.

Så jeg tror at de ovennævnte problemer, som du lister, er
irrelevante for mine videoer, og at der derfor ikke er grund for at have
betænkeligheder for at lave optagelser med mig.

Min hensigt har blot været at folk kan genbruge videoerne, og se dem
frit, men at hvis de genbruger videoerne, at andre så også kan genbruge
deres arbejde. Min ophavsret og licens tilgodeser dette.

Hilsen
keld