Re: [FORENING] SSLUG på version2.dk igen

2009/5/14 Sune Vuorela <sslug@sslug>:

> Kommende?
>
> http://packages.qa.debian.org/e/eglibc/news/20090507T190504Z.html

Jeg var godt klar over at pakken er blevet uploadet, men har ikke helt
styr på hvor langt Debian er med transitionen fra glibc til eglibc så
derfor garderede jeg med på den måde. Men tak for linket som der
sikkert er en del der kan have glæde af.

Mvh,
Bryan Østergaard