Opstilling

Jeg stiller op til bestyrelsesvalget.

Inspireret af snakken om hvordan det går med Open Source-miljøet i Danmark på Open Source Days' Community Day for nylig, er mit program:

  De initiativrige unge medlemmer skal have frihed til at
  lave sjove aktiviteter, mens de sløve gamle medlemmer
  tager sig af bureaukratiet.

Selvom jeg måske er et af de sløve gamle medlemmer af foreningen, slipper I dog ikke for at jeg passer arbejdet med Den Store Danske Ordliste ved at vælge mig ind i bestyrelsen.

God fornøjelse,

Jacob

PS: Er det ved at være tid for et foredrag om stavekontrol,
    ordlister og den slags?
--
"Any politician with a live opposition does not understand
 how to make proper use of the true instruments of politics."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]