Genopstilling til bestyrelsen

Jeg genopstiller hermed til bestyrelsen og håber at kunne fortsætte
mit arbejde i SSLUG som jeg har haft stor fornøjelse af de senere år.

Det er mit håb at jeg det kommende år kan hjælpe til at "modernisere"
SSLUG en smule og sikre mere fokus på vores kerneaktiviter. Men først
og fremmest stiller jeg op baseret på de mange aktiviteter jeg har
været en del af det sidste år - vores største force er de (til tider
alt for få) aktive kræfter i SSLUG og jeg vil gerne hjælpe med at
bakke op om folk der ønsker at lave Linux og/eller generelt open
source relaterede arrangementer over det næste år.

Og endelig så håber jeg at se en masse af jer til generalforsamlingen.
Der plejer at være en rigtig god stemning og masser af gode ideer.

Mvh,
Bryan Østergaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]