Opstilling til bestyrelsen

Hermed annoncering af at jeg genopstiller til bestyrelsen på
generalforsamlingen d. 1/12.

Mit program er "det sædvanlige". SSLUG skal tilbyde sine medlemmer
postlister med support og erfaringsudveksling, tekniske foredrag, sociale
arrangementer og events. SSLUG skal promovere Linux og være politisk aktiv i
enkeltsager når det er nødvendigt.

Konkret mener jeg at de mest presserende opgaver er ny hjemmeside igen, igen
(der _er_ faktisk sket noget siden sidste år). Samt revision af vedtægterne
og omstrukturering eller lukning af linux.dk og lug.dk.

Jeg håber at mange gode folk vil stille op til bestyrelsen så vi kan udrette
lidt mere i 2010 end i 2009, og at mange vil møde op til generalforsamlingen
og være med til at diskutere SSLUG's fremtid samt hvordan vi sammen kan gøre
foreningen bedre og mere levende.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]