Opstilling

Jeg vil gerne stille op til bestyrelsesvalget.

Jeg har i snart nogle år kredset om den varme grød, og overvejet hvornår
jeg skulle indgive min opstilling, for at tilbyde at trække min del af
læsset i foreningsarbejdet. Nu er jeg vist efterhånden nået til et
punkt, hvor såvel privat- som arbejdsliv tillader det.

Til de der ikke kender mig kan det nævnes, at jeg er 27 år gammel,
arbejder som systemadministrator i et større dansk webhotel, har to
børn, Maise og Laura, på henholdsvis 3 og 0, og bor sammen med min
hustru Anette i Skuldelev[1].

Jeg går ikke til valg på store forandringer eller omvæltninger - jeg
synes SSLUG er en god, solid forening, som vi er rigtig mange der kan og
bør være stolte af. Jeg vil dels gerne gøre mit til at vedligeholde
foreningen, og værne om den fantastiske platform den er for nye Linux-
brugere og lokale initiativer, og dels hjælpe til hvor jeg kan i
forbindelse med den løbende fornyelse der sker af foreningens
infrastruktur.

Jeg ser frem til at se jer allesammen til generalforsamlingen næste
tirsdag, og satser på en fair, behagelig valgkamp, om muligt *uden* at
skulle tage de valgplakater[2] i brug, som Anders har lavet.

Med venlig hilsen,

Jesper.

[1]: http://findvej.dk/Engbakken10,4050
[2]: http://genshiken.dk/~arkanoid/nyerup1.jpg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]