Opstiller til SSLUG bestyrelse

Jeg opstiller til SSLUG's kommende bestyrelsesvalg 2011.

Jeg ønsker at medvirke til at videreføre og udbygge foreningens formål
og virke.
Jeg regner med især at være aktiv i CBS-arrangementerne om onsdagen og i de enkelte arrangementer, hvor SSLUG deltager som for eksempel Open Source Days, SoftwareFreedomDay, osv.

Jeg er ikke længere medlem af DKUUGs bestyrelse, men jeg ønsker at samarbejde bredt med ligesindede foreninger for styrke fælles interesser.

Jeg ønsker at støtte lokale initiativer og aktiviteter.
Revision af vedtægterne kunne også være et god arbejdsopgave.

Med venlig hilsen

Eskild Nielsen
sslug@sslug
GSM (+45) 2020 4728

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]