Genopstilling til bestyrelse

Hej alle sammen.

Jeg har været bestyrelsesmedlem siden 2008, herunder formand siden
2009 og er en af de konstante kræfter bag hyggemøderne på
Frederiksberg. Der ud over har jeg holdt en del foredrag i SSLUG regi
over årene og er også en del af admin teamet der vedligeholder
maskinerne bag www.sslug.dk mv.

Uden for SSLUG har jeg været aktiv open source udvikler siden 2003
(primært har jeg arbejdet på et par Linux distributioner) og er
henover sommeren blevet formand for Open Source Days ApS (selskabet
bag konferencen som i forhåbentligt alle kender og glæder jer til at
gense i det nye år :)

For SSLUGs vedkommende så har mit aktivitetsniveau ikke været så højt
det sidste år hvis man ser bort fra hyggemøderne, men jeg håber at
kunne gøre det godt igen med en fornyet indsats for at få nye foredrag
i SSLUG og som del af admin teamet forhåbentligt at få flyttet dele af
/ alle vores services til en mere stabil platform end den nuværende.
Jeg har allerede et par foredrag i tankerne som jeg godt selv kunne
tænke mig at holde.

Og så håber jeg selvfølgelig at den (på et personligt plan) tættere
tilknytning til Open Source Days kan skabe nogle nye muligheder - jeg
har ikke noget konkret i tankerne men mon ikke der kunne falde et par
foredrag af i det mindste?

Mvh,
Bryan Østergaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]