Re: [FORENING] Genopstiller til bestyrelsen

Peter Makholm wrote:

> Jeg sad faktisk og overvejede her tidligere at hvis man skulle lave lidt
> ballade, så skulle man nå at oversætte vedtægterne med relativt få
> semantiske ændringer (oversæt "Lund" til "København" måske).
>
> Selve det at skriver et ændringsforslag er ikke det store arbejde, men
> jeg ved ikke om jeg ville kunne tage mig sammen til at presse det
> igennem to medlemsmøder.

Jeg har en større omskrivning i tankerne, med opdateret formålsparagraf,
tilpasning til dansk foreningsskik, simpel afstemningsmetode som ikke kræver
software til stemmeoptælling m.m.

Men om ideerne bliver omsat til handling er ikke givet, og forudsætter
selvfølgelig også opbakning fra resten af bestyrelsen.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]