Re: [FORENING] Genopstiller til bestyrelsen

On 2011-11-22 19:10, Martin Schlander wrote:

> Jeg har en større omskrivning i tankerne, med opdateret formålsparagraf,
> tilpasning til dansk foreningsskik, simpel afstemningsmetode som ikke kræver
> software til stemmeoptælling m.m.

Den simple ville være at skrive i vedtægter at er der kun det antal kandidater
der skal bruges behøves ikke denne afstemningsform.

prioritetsvalg kan let gøres med kridt og tavle, det blev bare bøvlet
ved et *meget* velbesøgt årsmøde i Malmø for +10år siden,
derfor blev programmet lavet til at lette optælling-

Og er der mange kandidater er prioritetsvalg mere demokratisk.

> Men om ideerne bliver omsat til handling er ikke givet, og forudsætter
> selvfølgelig også opbakning fra resten af bestyrelsen.

Vedtægtsændringer kunne jo klares ved 2 medlemsmøder f.eks. i forbindelse
med de almindelige aftensmøder.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]