Generalforsamlingsvalg 2011

Jeg opstiller som suppleant til SSLUG's kommende bestyrelsesvalg 2011.

Jeg ønsker at medvirke til at videreføre og udbygge foreningens formål
og virke. Jeg regner især med fortsat at være aktiv i
CBS-arrangementerne om onsdagen og i de enkelte arrangementer, hvor
SSLUG deltager som for eksempel Open Source Days, SoftwareFreedomDay,
osv. Foreningens transnationale aspekter vil jeg også gerne medvirke
til at styrke. Jeg ønsker at støtte lokale initiativer og aktiviteter.
Revision af vedtægterne kunne også være et god arbejdsopgave.

Jeg er i øvrigt af den mening at bestyrelsen i høj grad bør
sammensættes af IT-faglige folk (jeg er er selv en optimistisk
IT-bruger), og ser derfor først og fremmest mig selv i rollen som
suppleant.

--
/Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]