Genopstiller ikke

Jeg genopstiller ikke til bestyrelsen.

Jeg har haft stor fornøjelse af at tjene i bestyrelsen, og af mit hverv
som kasserer, men efter generalforsamlingen ønsker jeg at udtræde, og
forhåbentlig overdrage pladsen til et nyt bestyrelsesmedlem.

Jeg har på forhånd orienteret de øvrige bestyrelsesmedlemmer om min
beslutning, og har lovet fortsat at gå til hånde hvor jeg kan.

Med venlig hilsen
og tak for denne gang,

Jesper Nyerup.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]