Re: [FORENING] Fornyelse af domæner

2011/12/10 Michael Rasmussen <sslug@sslug>:

> Inden vi undlader at forny disse domæner, var det måske en ide at
> spørge fsf og gnome, om de ville overtage domænerne?

Inden vi finder ud af hvad der skal ske med domænerne skal vi lige
have dem overført fra Peter Toft.

Men hvad betalingen til dk-hostmaster angår så har jeg allerede betalt
for de 3 domæner. Spørgsmålet
lige nu er blot om der er nogle flinke mennesker der gerne vil
sponsorere et eller flere af domænerne.

/Bryan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]