Generalforsamlingsvalg 2012

Jeg opstiller som suppleant til SSLUG's kommende bestyrelsesvalg 2012.

Jeg ønsker at medvirke til at videreføre og udbygge foreningens formål
og virke. Jeg regner især med fortsat at være aktiv i
CBS-arrangementerne om onsdagen og i de enkelte arrangementer, hvor
SSLUG deltager og bakker op som for eksempel Open Source Days,
SoftwareFreedomDay, grill eftermiddage, osv. Foreningens
transnationale aspekter vil jeg også gerne medvirke til at støtte og
styrke. Jeg ønsker at støtte lokale initiativer og aktiviteter.
Fortsættelse og intensivering af en revision af SSLUGs vedtægter ser
jeg også som at kunne være et god opgave for mig at deltage i.

Jeg har ved tidligere opstillinger sagt og er stadig af den mening, at
bestyrelsen i høj grad bør sammensættes af IT-faglige og aktive
personer (jeg er er selv en optimistisk OS-bruger), og ser derfor
først og fremmest mig selv i rollen som suppleant til bestyrelsen.

Venlige hilsner

Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-12-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]