Re: [FORENING] domænebetaling gnome+gnu.dk

 ----

> Skulle vi ikke droppe gnu.dk og gnome.dk som alligevel ikke bruges til
> noget?
>
> Evt. tilbyde interesserede (medlemmer) at overtage dem.

jeg vil godt sponsere gnome.dk og gnu.dk for dennne gang,
så kan vi se i 2013 om der er nogen medlemmer der er interesseret i
evt. at overtage dem.
Lidt sent herop til jul.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2013-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]